آموزش نصب وردپرس در دایرکت ادمین

در این آموزش نصب وردپرس در دایرکت ادمین را به سرعت فرا خواهید گرفت.

برای نصب وردپرس باید یک هست لینوکسی داشته باشیم. اما پس از خرید هاست لینوکسی به ترتیب زیر وردپرس را نصب مینماییم:

1- ابتدا آخرین نسخه وردپرس را دانلود میکنیم.

2- وارد هاست دایرکت ادمین خود میشویم.

3- به بخش مدیریت فایل ها وارد میشویم( بر روی File Manager کلیک میکنیم)

4- بر روی public_html کلیک میکنیم تا محتوای آن باز شود و تمام فایل ها و فولدرهای موجود در داخل این پوشه را پاک میکنیم.

5- فایل اصلی وردپرس را که دانلود کرده ایم باید بر روی هاست آپلود کنیم. توجه داشته باشید که این فایل با پسوند zip میباشد و در پوشه public_html آپلود میکنیم.

6- فایل را اکسترکت میکنیم و مشاهده میکنیم که پوشه با نام wordpress نمایان میشود(توجه کنید که فایل زیپ را در این مرحله و پس از اکسترکت کردن از هاست پاک میکنیم تا فضای هاست ما پر نشود)

7- حال در مرورگر آدرس سایت خود را باز میکینم که با این کار صفحه نصب وردپرس باز خواهد شد.

8- در این مرحله باید یک دیتابیس ایجاد کنیم پس در داخل دایرکت ادمین به بخش MySQL Management میرویم و سپس بر روی Create new Database کلیک میکینیم. حال در بخش Database Name نام دیتابیس و در بخش Database Username نام یوزر دیتابیس و در Username Password رمز عبور برای دیتابیس را تعیین میکنیم.

9- حال دوباره به صفحه نصب وردپرس بازمیگردیم و اطلاعات دیتابیس را با توجه به موارد مرحله 8 وارد میکنیم و تایید میکنیم تا به مرحله برویم

10- حال یک عنوان برای سایتمان انتخاب میکنیم و نام کاربری برای ورود به سایتمان و رمز عبور برای مدیریت سایتمان انتخاب میکنیم.

حال به سایتمان وارد میشویم. توجه داشته باشید باشید برای ورود به بخش مدیریت سایت باید از آدرس mydomain.com/wp-admin استفاده کنیم.

هاست ویندوز ارزان
کد تخفیف اولین سفارش