طراحی سایت

داشتن یک وبسایت امروزه از ملزومات کسب و کارها، مراکز، سازمان ها و... است و قطعا در آینده ای نزدیک به یکی از ملزومات زندگی اشخاص نیز تبدیل خواهد شد.

دنیای فناوری روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است. امروزه رایانه ها و به طور کلی دنیای آی تی یکی از بزرگترین نقش ها را در زندگی همه افراد بازی می کنند به طوری که به جرات می توان گفت هیچ انسانی در کره زمین وجود ندارد که به شکلی با دنیای آی تی در رابطه نباشد.

وب سایت های اینترنتی جز اصلی دنیای آی تی می باشند. ساده ترین تعریف وب سایت فضایی تحت وب برای نمایش فایل های مختلف از جمله فایل های متنی و تصویری می باشد که شبانه روز در دسترس است. 

شرکت پارس راد اساس کار خود را بر طراحی وب سایت های اینترنتی نهاده است. یکی از مهمترین محصولات شرکت سیستم مدیریت محتوای پارس راد است که با طراحی کاملا بومی نگاهی متفاوت به کاربران ایرانی داشته است. در حال حاضر این محصول قدرت رقابتی با محصولات خارجی همچون جوملا، وردپرس، دات نت نیوک و... را دارد. از لحاظ امنیت، سرعت و زیبایی بی شک سیستم مدیریت محتوای پارس راد کاملا نسبت به نمونه های ذکر شده دارای کیفیتی مناسب تر می باشد. 

این محصول به تنهایی می تواند نیاز شما را به داشتن وب سایت رفع نماید. علاوه بر این محصول پارس راد محصول دیگری را تحت عنوان فروشگاه اینترنتی پارس راد طراحی و توسعه داده است. که تقریبا نیاز خاص دیگری برای مصارف معمولی با قی نمی ماند که این دو محصول پارس راد نتواند پاسخگوی آن باشد. 

طراحی سایت

علاوه بر موارد ذکر شده پارس راد آماده است در هر زمان ویژگی های سفارشی شما رادر کنار سیستم خود قرار دهد.

گاهی پیش می آید افرادی قصد طراحی وبسایت هایی با سرویس های خاص را دارند به عنوان مثال شخصی قصد دارد کرولری طراحی کنند که اخبار یا محتوایی خاص را به صورت هوشمند از وبسایت هایی دیگر بخواند و در وبسایت مورد نظر قرار دهد. پارس راد همواره آماده مشاوره، طراحی و توسعه این گونه سرویس های مد نظر شما نیز می باشد. یکی از چنین محصولات وب سایت هوشمند بیست اپس است.

از لحاظ زمانی در صورتی که نیاز به توسعه محصول خاصی نداشته باشید و محصولات ذکر شده نیاز شما را بر آورده نماید طراحی وبسایت شما یک بازه بین 3 تا 10 روز زمان خواهد برد. اما در صورتی که بعد از مشاوره با ما نیاز به توسعه محصول خاصی داشته باشید این زمان بعد از تحلیل های اولیه به شما اعلام خواهد شد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید :

02156887269

مشاهده لیست قیمت

هاست وردپرس
نظرات
کد تخفیف اولین سفارش