طراحی سایت شخصی

تاکنون به این سال پاسخ داده اید که من چگونه باید به عموم افراد جامعه خود را بشناسانم؟

تاکنون به این سال پاسخ داده اید که من چگونه باید به عموم افراد جامعه خود را بشناسانم؟ پاسخ این سوال در یک خواب بسیار ساده نهفته شده است.

وب سایت!!!

بله. هر فردی با داشتن یک وب سایت بسیار ساده، زیبا و شخصی می تواند تمام اطلاعاتی را که افراد برای شناخت و ارتیاط به آن نیاز دارند در دسترس قرار دهیم. این اطلاعات مطالب مختلفی را می تواند پوشش دهند که ما در اینجا به نمونه های ساده از آنها اشاره می کنیم:

  1. ارتباطات

برای اینکه بتوانید با افراد مختلف ارتباط داشته باشید با این وب سایت می توانید با توجه به نیاز هایی که شما صلاح دیده اید در دسترس باشند می توانید به افراد مختلف راهنمایی کنید که چگونه و از چه راه هایی با شما تماس داشته باشند.

  1. شناخت مناسب

فعالیت شما در چه زمینه ای است؟ پاسخ به این سوال کوتاه می تواند شرح کاملی را پوشش دهد تا وقتی فردی به سایت شما وارد میشود کامل متوجه شود با چه فردی قرار است فعالیت کند! تخصص وی چیست! چگونه به رویت کننده وب سایت کمک خواهد کرد! و...

  1. سوابق

در گوشه ای از این صفحه شخصی شما می توانید در هر زمینه ای که فعالیت دارید یا متخصص هستید سوابق و تخصص های خود را در دسترس قرار دهید. شما حتی برای این بخش می توانید تصویر مدارک خود را نیز به نمایش در آورید

  1. اطلاع رسانی

اخبار شما یا اخبار مورد نظر و این که آیا الان قادر به پاسخگویی هستید یا خیر و یا اینکه در چه مکانی و در چه زمانی چه قرار هایی دارید می تواند کمک کند که دیکران بدانند می شود به شما اعتماد کرد! چون فردی هستید که بر روی نظم و زمان فعالیت خواید داشت.

اینها چند نمونه از دلایل بسیار کوچک برای داشتن یک وب سایت زیبا و سریع بود که یک ورزشکار را به داشتن یک وب سایت ترغیب می کند.

جهت راهنمایی و مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02156887269 تماس حاصل نمایید.

هاست ویندوز
نظرات
کد تخفیف اولین سفارش