شبکه ترکیبی جهت افزایش رنک سایت در موتورهای جستجوگر

در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر آی پی و محل قرارگیری سرور بر روی سئو موتورهای جستجو بپردازیم.

در برخی وبسایت ها بحثی تحت عنوان  شبکه ترکیبی جهت افزایش رنک سایت در موتورهای جستجوگر برای سرورها ارائه میشود. آیا این موضوع واقعیت دارد و یا تنها یک عنوان تبلیغاتی است؟

توضیح این وبسایت ها برای این مورد این چنین است: "شبکه ترکیبی جهت افزایش رنک سایت در سرور ایران در موتورهای جستجو ارائه می شود و در این مورد یک IP از کشور فرانسه به کاربر ارائه می شود تا روی دامنه خود تنظیم کند . در این صورت هنگام جستجو در موتور های جستجوگر ای پی کشور فرانسه نشان داده می شود که در SEO سایت تاثیر مثبت دارد."

در مباحث مربوطه به seo پارامترهای بسیار زیادی تاثیر گذار است مواردی مثل کیفیت محتوا، ساخت یافته بودن وبسایت، لینک های ورودی به وبسایت، سرعت لود و...

سرعت لود وبسایت یکی از عوامل بسیار موئر در سئو می باشد که می تواند وبسایت شما را با بهبود رنک قابل توجهی مواجه کند. اما این موضوع به چه عواملی بستگی دارد؟

سرعت لود وبسایت به سه عامل وابسته است:

1) حجم و نوع محتوای ارائه شده

2) بهینه سازی کدهای صفحه وب شما

3) دوری و یا نزدیکی سرور وبسایت شما به درخواست دهنده 

در عنوان ذکر شده استفاده از آی پی خارجی به عنوان عامل بهبود سئو یاد شده اما از لحاظ فنی این موضوع تاثیری بر روی سئو وبسایت شما نخواهد داشت. موضوعی که در اینجا مهم است محل قرارگیری سرور شماست که در صورت نزدیکی به محل کاربر درخواست دهنده سرعت لود آن بیشتر خواهد شد چرا که پکت ها مسافت کمتری را طی می کنند و نهایتا سرعت لود سایت شما بیشتر خواهد شد اما آی پی تاثیری در این مورد ندارد. 

توصیه ما اینست با استفاده از روش های استاندارد به بهبود عملکرد وبسایت خود در موتورهای جستجو بپردازید و مواردی از این دست تاثیری در عملکرد وبسایت شما نخواهد داشت.

 

کلیدواژه:
2896 بازدید
هاست وردپرس
کد تخفیف اولین سفارش