سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا به معنای یک سیستم جهت ثبت و مدیریت داده های متنی و تصویری می باشد.

کاربرد اصلی سیستم مدیریت محتوا در لایه مدیریتی یک وبسایت است. بدین معنا که شما با داشتن یک سیستم مدیریت محتواست که می توانید بر داده های وبسایت خود مدیریت داشته باشید. البته این سیستم شما را از داشتن دانش برنامه نویسی بی نیاز می کند و نیازی به یادگیری مفاهیم برنامه نویسی ندارید و با در اختیار گذاشتن امکانات مختلف عموم نیازهای شما را برای مدیریت یک وبسایت را رفع می کند.

امروزه ده ها سیستم مدیریت محتوای داخلی و صدها سیستم مدیریت محتوای خارجی طراحی شده است که هر کدام با توجه به نیازهای هر منطقه دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی است.

معروف ترین سیستم های مدیریت محتوا عبارتند از جوملا، وردپرس، دروپال، دات نت نیوک و... . 

cms

در بین موارد بالا وردپرس عمومیت بیشتری پیدا نموده است و تعداد زیادی از وبسایت های دنیا از این سیستم مدیریتی اسفاده می کنند. مزیت این سیستم به دیگر سیستم ها امکانات فراوانی است که تحت عنوان ماژول توسط برنامه نویسان مختلف طراحی و انتشار یافته است. اما نقطه بارز منفی این سیستم مدیریتی امنیت همیشه در خطر آن است که هر لحظه وبسایت شما را تهدید می کند. 

توصیه ما این است در صورتیکه وبسایت شما نیاز به امکانات گوناگون و پر زرق و برق دارد و در کنار آن امنیت وبسایت برای شما درجه اهمیت کمی دارد به سمت استفاده از این سیستم مدیریتی بروید. اما در صورتیکه امنیت و پایداری سیستم درجه اول اهمیت برای شما را دارد توصیه ما استفاده از سیستم های مدیریتی امن و خصوصی توسعه داده شده است. 

سیستم مدیریت محتوای پارس راد از سال 1391 طراحی، توسعه و انتشار یافته است و بیش از 5 سال است که با کیفیت مناسب درحال سرویس دهی به تعداد زیادی از وبسایت می باشد. نکته مثبت این سیستم به وردپرس سطح امنیت بالای آن است. امتیاز ماژول های گوناگون وردپرس در اینجا توسط تیم پشتیبانی قوی پارس راد نیز برای شما رفع شده است تا با خیال راحت و با امنیت بالا امکانات مختلف را در اختیار داشته باشید.

به هر حال شرکت پارس راد توانایی توسعه با هر دو سیستم مدیریتی وردپرس و parsradcms را داراست و متناسب با نیاز شما پس از مشاوره سیستم مورد نیازتان را به شما پیشنهاد خواهد داد.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با ما در تماس باشید: 02156887269

 

مشاهده لیست قیمت سیستم مدیریت محتوای پارس راد

کلیدواژه: طراحی سایت , سایت ساز
14586 بازدید
هاست ویندوز ارزان
نظرات
کد تخفیف اولین سفارش