طراحی سایت وکلا

امروزه داشتن یک وکیل خبره که در هر زمانی به کمک هر شما بشتابد و شما را راهنمایی کند بسیار مرسوم است.

دنیای IT و فضای مجازی مختص قشر خاصی از جامعه نیست. معمولا هر چه سطح تاثیر گذاری افراد بر جامعه بیشتر باشد نیاز آن ها به حضور در عرصه آی تی بیشتر خواهد شد. بدون شک وکلا یکی از مهمترین اقشار هر جامعه ای در هر جای دنیا را تشکیل می دهند و همین امر اهمیت حضور آن ها را در دنیای مجازی افزایش می دهد.

بهترین شیوه حضور در فضای مجازی برای هر فرد داشتن یک وبسایت است. یک وبسایت شرایط گوناگونی را برای فعالیت بهتر افراد در فضای مجازی ایجاد می کند.

حال مقداری ریز می شویم و بررسی می کنیم که چرا یک وکیل حتما به یک وبسایت نیاز دارد:

 

1) ارتباطات

داشتن یک وبسایت در اولین گام بهترین وسیله برای شکل گیری بهتر ارتباطات بین وکیل و موکل است چرا که بستری مناسب برای ارائه نظرات و پیشنهادات و پاسخ وکلا است و در واقع ارتباطی دو سویه را ایجاد می نماید که بدون شک در ارتقای کارکرد وکیل و ارتقای دانش موکلان تاثیر شگرفی خواهد داشت.

 

2) شناخت مناسب جامعه

قطعا مناسب ترین فضا برای شناخت مناسب افراد از وکلا وبسایت های اینترنتی می باشد جایی که به سادگی و تنها با جستجوی نام وکیل مردم امکان دسترسی به سوابق یک وکیل را خواهند داشت.

 

3) نمایش سوابق

اغلب وکلا دارای مدارک، تقدیر نامه ها و جوائزی هستند که معمولا در مطب خود نصب می نمایند. اما با این شرایط تنها افراد اندکی (مراجعه کننده) امکان مشاهده آن ها را خواهند داشت، اما با حضور در فضای مجازی به سادگی می توان تمامی این مدارک و جوائز را بر روی وب سایت خود فرار داده تا همه افراد حتی از سراسر جهان آن ها را مشاهده نمایند.

 

4) ارائه مقالات

همه وکلا به صورت دوره ای مقالاتی را نگارش و گاهی در مجله های بین المللی و داخلی چاپ می کنند. داشتن یک وبسایت برای یک وکیل شرایطی را فراهم می کند تا بتوانند همه مقالات و دست نوشت های خود را بر روی وب سایت شخصی خود منتشر نمایند تا مورد مشاهده دیگران قرار گیرد.

 

5) استفاده به عنوان فضای آموزشی

آن دسته از وکلا که به تدریس تخصص خود می پردازند می توانند از طریق وب سایت شخصی خود با شاگردان و یا مردم در ارتباط باشند و به طور کلی بخشی از فضای آموزشی را به دنیای مجازی انتقال دهند و نهایتا از فضای مجازی به عنوان فضای آموزشی نیز استفاده نمایند.

 

6) اطلاع رسانی

وبسایت ها همیشه محل مناسبی برای تابلو اعلانات و اطلاع رسانی هستند. به عنوان مثال برای غیبت یک وکیل به سادگی می توان با یک اعلامیه بر روی سایت به بیماران اعلام نمود که دکتر در روزی خاص بیمار نمی پذیرد.

 

هاست ویندوز
نظرات
کد تخفیف اولین سفارش