آموزش کار با team foundation server به زبان ساده برای تازه کارها (3)

در این مقاله با زبانی ساده و برای سطوح متوسط و پایین به آموزش کار با TFS می پردازیم.

در این بخش فعالیت هایی که توسعه دهندگان (برنامه نویسان) برای راه اندازی پروژه می بایست انجام دهد را شرح داده ایم. مراحل را گام به گام با خیال راحت انجام دهید.

 

1) ویژوال استدیو را باز کنید. سپس به اکانتی که به مدیر پروژه داده اید در ویژوال استدیو لاگین کنید.

2) حالا در ویژوال استدیو پروژه خود را ایجاد کنید. سپس از منو بالایی Team  گزینه Connect To Team Foundation Server… را بزنید. در تصویر زیر بر روی Select Team Project کلیک کنید در باکس باز شده بر روی دکمه Servers کلیک کنید سپس دکمه Add را بزنید.

3) نام سرور خود را از مدیر پروژه بپرسید و در صفحه باز شده وارد کنید حالت https را انتخاب کنید و ممکن است نیاز به استفاده از vpn در این مرحله داشته باشید بعد از اوکی کردن این صفحه، بخش لاگین ویژوال استدیو دوباره باز می شود تا هویت شما بازشناسایی شود وارد شوید. بعد از ورود درون کمبوباکس انتخاب سرور نام سرور شرکت شما قرار دارد پروژه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس دکمه connect را بزنید.

،ُّ

4) سپس در Team Solution همانند تصویر زیر بر روی گزینه Configure workspace کلیک کنید.

،ُّ

5) حال با توجه به تصویر زیر بر روی دکمه ... کلیک می کنیم و محل فایل ها و پروژه که قصد داریم در آنجا قرار گیرد را تعیین می کنیم.

TFS

6) نهایتا بر روی دکمه get and map کلیک کنید. اندکی صبور باشید... فایل ها در حال دریافت است.

7) کار تموم شد وحالا در بخش team solution در قسمت solution نام سولوشن پروژه مورد نظرتان مشخص شده بر روی آن دو بار کلیک کنید و حالا شما یک نسخه از پروژه را در اختیار دارید.

 

 

جهت خرید و دانلود ویدئو آموزشی Team Foundation Server میتوانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

هاست لینوکس ارزان
نظرات
کد تخفیف اولین سفارش